fredag den 5. august 2011

Svenskt Vatten

I starten da det kom frem, havde jeg en lidt blandet mening om det... Vand med smag. Men hurtigt som det vandt indpas på hylderne i de danske butikker, blev jeg alligevel grebet af dette nye koncept. Ved nærmere eftertanke, er vand med smag vel et eller andet sted stadig langt, langt sundere end sodavand, som i langt større grad er spækket med div. e-numre og ikke mindst sukker.
I dag da jeg stod i Presbyrån (svensk kioskkæde, red.) og skulle vælge mig en flaske vand, gik det op for mig, hvor indskrænket udvalget er i Danmark. Der var ca. 12-15 valgmuligheder. Valget faldt på denne med brus og en mild smag af hindbær, og jeg må sige, den smagte fortræffeligt. Jeg ser nu frem til at udforske de mange andre muligheder inden for samme kategori i løbet af de næste 3 måender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar